سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

نقاط حادثه خیز جاده های استان سمنان باید مشخص شود

معاون استاندار سمنان با اشاره به حضور نیروهای امدادی در جاده های استان گفت : نقاط حادثه خیز و ساعات پر تردد خودرو ها در جاده های استان باید شناسایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قدرت الله ابک معاون عمرانی استانداری سمنان در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با اشاره به وجود مشکلات در تقاطع غیر همسطح جاده مومن آباد سمنان گفت: تا 48 ساعت آینده یک تیم تخصصی فنی از این پل بازدید کرده و مشکلات آن سریعا حل می شود.

وی افزود: در حوادث جاده ای در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل مجروحان افزایش یافته است و تیم های امدادی باید در جاده های استان آمادگی کامل را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم داشته باشند .

ابک با اشاره به پر تردد بودن بعضی از جاده های استان در ایام خاص سال ابراز داشت : باید هماهنگی لازم درباره حضور جرثقیل در ایام خاص سال در نقاط پرتردد سال انجام شود .

معاون عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد : تا جلسه بعدی باید کمبود پارکینگ در جاده های استان مشخص و در خصوص حل این مشکل چاره اندیشی شود .

ابک با بیان اینکه تصادفات جاده ای در دهه امامت و ولایت در استان سمنان نسبت به سال قبل کاهش 30 درصدی داشته است، عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری خوب نیروهای امدادی در این ایام شاهد کاهش تصادفات در جاده های استان بودیم .

انتهای پیام / ذ

شناسایی جزییات نقاط حادثه خیز جاده های استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.