سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی

عملکرد تیم بدمینتون در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

ملی پوشان بدمینتون ایران در کسب مدال همانند بازی‌های آسیایی گذشته ناکام ماندند و نتوانستند عنوان مهمی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی بدمینتون ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتا در هر 2 بخش مردان و زنان در این رقابت ها شرکت کرد در بخش بانوان ثریا آقایی نماینده کشورمان بود و در بخش آقایان مهران شهبازی از کشورمان حضور داشت که هر 2 نماینده کشورمان در همان بازی نخست با شکست مقابل حریفان نامدار خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.

ثریا آقایی در دیدار نخست در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 با قرعه سختی رو به رو شد و به مصاف ساینا نهوال حریف نامدار از کشور هند رفت نهوال صاحب رنک 11 دنیا در بدمینتون است.

آقایی با اینکه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست او را شکست دهد و با نتیجه 2 بر صفرمقابل حریف خود شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ثریا آقایی سابقه حضور در بازی های آسیایی اینچئون 2014 را نیز حضور داشت که آنجا هم بایک پیروزی برابر حریف مغولستانی، در مرحله یک شانزدهم نهایی با شکست برابر دارنده برنز المپیک 2012   لندن از دور مسابقات حذف شد.

اما در بخش مردان هم مهران شهبازی در جدول 32 نفره با آنتونی گینتینگ از اندونزی دیدار کرد  و نتیجه را 2 بر صفر به او واگذار کرد و حذف شد.

حریف شهبازی صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان جهان و برنز المپیک جوانان در سال 2014را در کارنامه خود داشت.

جایگاه بدمینتون بازان کشورمان در رنکینگ جهانی بالاتر از رتبه 200 است که باعث می شود ملی پوشان کشورمان در همان دیدار نخست خود در رقابت های بین المللی مقابل حریفان قدرتمند قرار گیرند و با شکست مقابل آنان حذف گردند .

انتظار می رود فدراسیون بدمینتون راه حل مناسبی اتخاذ کند تا ملی پوشان بدمینتون کشورمان بتوانند در رقابت های آسیایی و المپیک عناوین مهمی را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان: از عملکرد ملی پوشان در بازی‌های آسیایی راضی هستم

شهبازی: کار سختی داشتم / رقیبم بسیار قدرتمند بود

پوریا: آقایی انتظارات جامعه بدمینتون را برآورده کرد


انتهای پیام/

عملکرد مشابه بدمینتون ایران از اینچئون تا جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.