سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان برگزار می شود

رییس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان گفت :دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان با محوریت کارکرد بهینه و بهره وری بالا برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی‌اکبر مشرفی رییس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان گفت : دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان در 18 شهریورماه سال جاری برگزارمیشود.

مشرفی در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان گفت: 30 سال از اتمام جنگ تحمیلی می گذرد و شهدای کارگری واحدهای تولیدی استان ما در این 30 سال فراموش شده بودند.

وی افزود: در سال گذشته از خانواده های 30 شهید نامدار عرصه کارگری استان تقدیر به عمل آمد .

مشرفی ازرونمایی مستند روایی ساخته شده یکی ازشهداءکارگری استان نیزدر روز یادواره خبر داد .

وی گفت : سعی داریم برنامه ای در خور شهدای کارگر استان کرمان برگزار کنیم.

وی با بیان این مطلب که قشر کارگر از ابتدای انقلاب در خط مقدم انقلاب بوده، هستند و خواهند بود، بیان کرد: کارگران در زمان دفاع مقدس نیز در خط مقدم جنگ حضور داشتند و درصد بسیار بالایی از شهدای کشور از کارگران بودند.

مشرفی با تاکید برآنکه کارگران در 8 سال دفاع مقدس تفنگ به دوش در خط مقدم جنگ و آچار به دست در زمان جنگ اقتصادی بوده‌ و هستند، افزود: همواره قشر کارگر ما گوش به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند بود.

علی سلیمانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: در سطح کشور 14 هزار کارگر شهید وجوددارد که یک هزار و 200 تا یک هزار و 400 شهید کارگر مربوط به این استان است .

وی هدف از برگزاری یادواره‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان جذب مخاطب را علت برگزاری این یادواره در پارک مادر دانست، بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم.

سرهنگ حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان نیز در این نشست گفت: بزرگترین رویداد کارگری فرهنگی در سطح استان در پارک مادر در روز یک شنبه هفته آینده 18 شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی خوب کار کردن و بهره وری بالا به یاد شهدای کارگر را شعار این یادواره اعلام کرد و افزود: باید از نقش کارگران نسبت به سایر اقشار در اقتصاد و جنگ آشنا شویم.

دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان در 18 شهریورماه سال جاری به عنوان پیش درآمد کنگره بزرگ شهداء استان کرمان برگزار خواهد شد .

در سطح کشور 14 هزار کارگر شهید وجوددارد که یک هزار و 200 تا یک هزار و 400 شهید کارگر مربوط به این استان است .

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.