سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۸ تیم خارجی در تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

۱۸ تیم خارجی در تور دوچرخه سواری آذربایجان شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در جلسه مشترک مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با معاونان ورزش ادارت کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اردبیل با اشاره به آمادگی مناسب این خطه و استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی برای برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان گفت: تاکنون ۱۸ تیم خارجی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را با کیفیت برگزار کنیم.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری نزدیک مسوولان سه استان میزبان تور، افزود: با توجه به ابلاغ داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل نیز جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در دوره گذشته تور ٩ تیم خارجی شرکت داشتند، اما تا به امروز ما حضور ١٤ تیم خارجی را در تور سی و سوم قطعی کرده ایم و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی با توصیح اینکه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست، عنوان کرد: با این وجود در تلاش هستیم از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم تا بار دیگر توان و امنیت کشورمان را به جهانیان نشان دهیم.

وی ادامه داد: کاروان تور سی و سوم را ۴۰۰ ورزشکار، مربی، سرپرست، کارشناس فنی و کمیته‌های برگزاری شامل داوران و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد.

برادران معاون ورزش مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل نیز با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از دو مرحله تور سی و سوم، گفت: مسیر تور در استان اردبیل و شهر‌های بین مسیر تبریز - سرعین با توجه به بهبود وضعیت جاده‌ها بهتر شده و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد تا آغاز تور برطرف خواهد شد.

وی افزود: هدف ما میزبانی شایسته برای این تور است و تلاش می‌کنیم تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته میزبان شایسته‌ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.

کیومرث ایراندوست، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، یک رویداد مهم بین المللی است، اظهار داشت: از حدود یک ماه قبل جلساتی در استان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی از ۲ مرحله تور برگزار شده و یکی از مصوبات شورای عالی ورزش استان، در خصوص میزبانی هر چه شایسته از این رویداد ورزشی بوده است.

سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر ٩٧ در ٦ مرحله برگزار می‌شود.

در مرحله اول این تور، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

شرکت کنندگان در سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز را رکاب می‌زنند و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد.

مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد و در نهایت در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شود. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری  تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.