سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماهانه یک هزارمیلیاردریال درلرستان توسط تامین اجتماعی هزینه می شود

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: یک هزار میلیارد ریال ماهانه در لرستان برای خانواده‌های بیمه شده و مستمری بگیر هزینه می‌شود که به طور تقریبی معادل یک سوم هزینه‌های دولت در استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی جهانی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: یک هزار میلیارد ریال ماهانه در لرستان برای خانواده‌های بیمه شده و مستمری بگیر هزینه می‌شود که به طور تقریبی معادل یک سوم هزینه‌های دولت در استان است.

علی جهانی  افزود: این رقم با احتساب هزینه‌های مربوط به تعهدات و خدمات بیمه‌ای و درمانی که به بیمه شدگان، مستمری بگیران و خانواده‌های آنان پرداخت می‌شود محاسبه شده است.


وی ادامه داد: بیش از ۴۶ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده‌های آنان علاوه بر استفاده از دفترچه‌های درمانی سازمان از خدمات و تسهیلات بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند هستند.


وی با بیان اینکه ۳۰ هزار کارگر ساختمانی استان از خدمات و حمایت‌های تامین اجتماعی برخوردار هستند تصریح کرد: اکنون در لرستان بیش از ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند که با متوسط دریافتی ۲۵ میلیون ریال، ماهانه حدود یک میلیارد ریال مستمری در سطح استان پرداخت می‌شود.


جهانی گفت: ۲۰ هزار کارگاه صنعتی، صنفی و دولتی و غیردولتی تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارد که برخی از آن‌ها با وجود تعطیلی، حقوق مستمری بازنشستگان را دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام /ب 

 

تامین اجتماعی ماهانه یکهزارمیلیاردریال درلرستان هزینه می کند

 

 

 

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.