سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از ۶۶ میلیاردی نذورات قربانی در خراسان شمالی

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: امسال نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی در استان ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: امسال نذورات قربانی نقدی وغیر نقدی به ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ رسیده است ، که از این مبلغ ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از طریق دفاتر کمیته امداد و ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مراکز نیکوکاری و ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به کمک‌های مستقیم در خراسان شمالی جمع آوری شده است.

وی افزود: سال گذشته نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی ۵۰ میلیارد تومان در استان جمع آوری شد.

رستگار با بیان این که امسال ۶۰۰ هزار خانوار مددجو از نذر قربانی در استان برخوردار شدند، گفت: نذورات قربانی در بسته‌های دو تا سه کیلوگرمی گوشت میان خانوار‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده و در این زمینه اولویت با سالمندان ، زنان سرپرست خانوار و کودکان یتیم است.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اظهار کرد: ۴۵ درصد از نذورات قربانی امسال مربوط به پنج استان می‌شود که استان‌های گلستان ، فارس و کردستان به ترتیب با سهم ۱۳، ۱۰، ۹ درصد و استان‌های آذربایجان غربی و خراسان شمالی نیز با سهم شش درصد از نذورات قربانی جمع‌آوری‌شده بیشترین رقم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ ب 

برخوردار ۶۰۰ هزارخانوار مددجو از نذر قربانی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.