سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل از موزه سنندج بازدید کرد

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در سفر خود به استان کردستان از موزه سنندج بازدید کرد و از نزدیک با تاریخ و تمدن مردم کردستان آشنا شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماریو دونستکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران امروز دوشنبه همراه با رئیس موزه سنندج، کارشناسان میراث فرهنگی و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر سنندج از موزه این شهر که آثاری از چهار دوره تاریخی شامل دوره پیش از تاریخ، دوره تاریخی، دوره اسلامی و معاصر را در خود جای داده بازدید کرد.
دونستکو در بازدید از موزه سنندج گفت: آثار موجود در موزه بسیار شگفت انگیز است و هر کدام توضیحات ویژه و خاص خود را دارد.
وی اضافه کرد: بازدید کننده از موزه بدون توضیحات کارشناسان نیز می‌تواند از آثار موجود به عمق موضوع و اهمیت آثار پی ببرد.
رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران با اشاره به تلاش برای محافظت و مراقبت از این آثار افزود: این تلاش قابل تحسین و نشان دهنده علاقه به فرهنگ و تمدن است.
گفتنی است؛ نمایشگاه اسناد تاریخی و عکس‌های همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران در ۷۳ سال گذشته  با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی و مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران ازامروز دوشنبه ۱۲ شهریور با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در گالری سوره سینما بهمن سنندج گشایش یافت و تا ۱۷ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.
نمایشگاه اسناد تاریخی و عکس‌های همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان‌های بین المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد برگزاری می‌شود.
در این نمایشگاه ۶۶ قطعه عکس از اسناد مهمی به نمایش گذاشته می‌شود که هر یک می‌تواند برای پژوهشگران ایرانی علاقه‌مند به علوم سیاسی، روابط و حقوق بین الملل بسیار سودمند باشد.
انتهای پیام/م

بازدید رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل از موزه سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.