سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مقام قهرمانی و سوم رقابت های کشوری توسط اسکواش بازان کرمانی

در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور دختران و پسران، ارشیا یگانه عظیمی و سیده نیکی هاشمی به ترتیب مقام های اول و سوم رده ی زیر9 سال را به خود اختصاص دادند.

هادی طالبی، دبیر هیئت اسکواش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر 9 و زیر11سال پسران و دختران با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی گیلان و یزد برگزار شد.

وی افزود: در بخش پسران که به میزبانی گیلان برگزار شد، از استان کرمان، ارشیا یگانه عظیمی و علی یوسفی در رده ی زیر 9 سال و  مهیار عباسی و یزادان دانشوری در رده ی زیر 11 سال حضور داشتند.

طالبی تصریح کرد: رقابت های زیر 9 سال با حضور 20 شرکت کننده برگزار شد که در نهایت، ارشیا یگانه عظیمی مقام اول این رقابت ها را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در بخش دختران نیز که به میزبانی یزد برگزار شد، از استان کرمان، سیده نیکی هاشمی و آرنیکا مقصودی  در رده ی زیر 9 سال و  بهار گلستان و ریحانه رئیسی در رده ی زیر 11 سال حضور داشتند.

طالبی افزود: رقابت های زیر 9 سال با حضور 19 شرکت کننده برگزار شد که در نهایت، سیده نیکی هاشمی مقام سوم مشترک این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های اسکواش رده های سنی زیر 9 و 11 سال کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکواش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.