سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نمایشگاه محرم در شهرستان گناوه

دومین نمایشگاه ویژه اقلام محرم از صبح دوشنبه در نگارخانه شادروان اله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برپا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سکینه زارعی مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نماشگاه به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و عاشورایی، نهادینه کردن این فرهنگ و ارائه محصولات مورد نیاز هیئت‌های مذهبی و مردم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و دسترسی آسان‌تر به این محصولات برای دومین سال پیاپی در گناوه برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولاتی متنوع مورد نیاز این ایام از قبیل: انواع ریسه، پرچم، کتیبه، لباس مخصوص ایام محرم، چفیه، طبل، زنجیر، شال عزا، سربند و انواع اقلام فرهنگی شامل بازی‌های ایرانی اسلامی، اقلام مختلف حجاب، انواع سی‌دی‌های مداحی کشوری و استانی و نوحه‌های محرم به همراه کتاب‌های مداحی ارائه شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه اقلام ویژه محرم تصریح کرد: محصولات این نمایشگاه با قیمت مناسب در اختیار هیئت‌ها و پایگاه‌ها و مردم قرار می‌گیرد و هیئت‌ها و پایگاه‌ها می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تامین کنند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز ۱۲ شهریور تا ۳۰ شهریور (دهه اول محرم)، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر و از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۱ در نگارخانه شادروان الله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/ف

نمایشگاه محرم در شهرستان گناوه برپا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.