سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه 200 محیط بان کم دارد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: از نظر چارتی و سازمانی در استان کرمانشاه ۲۰۰ نفر کمبود محیط‌بان وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الفتی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دستگیری ۹۵ شکارچی متخلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: از نظر چارتی و سازمانی در استان کرمانشاه ۲۰۰ نفر کمبود محیط‌بان وجود دارد.

وی گفت : طی پنج ماهه امسال یک هزار و ۳۴ مورد شکار غیرمجاز ماهی، ۲۲ مورد شکار غیرمجاز پرندگان و ۱۳ شکار غیرمجاز پستانداران شامل خرگوش، تشی، گراز و کل کشف شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۱۴۶ مورد شکار پرنده به صورت زنده گیری افزود: این پرندگان عمدتا شامل چکاوک، سیره و کبک بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۲ مورد نگهداری حیوانات زنده طی این مدت کشف شده گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ مورد سلاح غیرمجاز و ۶ مورد سلاح مجاز کشف و مورد پیگیری قرار گرفته است.

الفتی در خصوص جریمه شکارچیان غیرمجاز نیز بیان داشت: ۶۰ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان جریمه به این افراد تعلق گرفته که از این میزان تنها ۱۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان آن وصول شده است و برای وصول مابقی منتظر رای دادگاه هستیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت ۷۴ مورد تخلف کشف و ۹۵ متخلف دستگیر شدند که با توجه به اینکه ممکن است در یک تخلف بیش از یک نفر دخیل بوده باشند در نتیجه تعداد متخلفین از تخلفات بیشتر است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف ۱۴۶ مورد شکار پرنده به صورت زنده گیری در کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.