سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ۶ مهر برگزار می‌شود

قائم مقام حزب اعتماد ملی از برگزاری انتخابات شورای مرکزی طی برگزاری کنگره این حزب در روز 6 مهر ماه خبر داد.

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با  احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری انتخابات شورای مرکزی طی برگزاری کنگره این حزب در روز 6 مهر ماه خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: کمیسیون ماده 10 احزاب بعد از چند ماه قرار داشتن پرونده حزب اعتماد ملی در نوبت نهایتا اصل برگزاری کنگره، تغییرات اساسنامه و مرامنامه را تایید و به ما اعلام کرد که باید در اولین کنگره طی یک ماه آینده انتخابات شورای مرکزی را برگزار کنیم.

وی افزود: براین اساس کمیسیون ماده 10 احزاب طی نامه‌ای به دبیر کل حزب اعتماد ملی این تصمیم را اعلام کرد و  آقای کروبی هم در نامه‌ای از بنده به عنوان قائم مقام حزب خواست تا در اسرع وقت نسبت به برگزاری این کنگره اقدام کنیم.

حضرتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس موضوع شکایت از شما و غیرقانونی بودن انتخابات موقت شورای مرکزی چه بوده است، گفت: موضوع غیرقانونی بودن انتخابات از سوی یکی از سایت‌ها به اشتباه زده شد، در صورتی که کمیسیون ماده 10 احزاب تنها اعلام کرده بود انتخابات شورای مرکزی که به صورت موقت برگزار شده را در اولین کنگره برگزار کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
مهم عملکرد مناسب است