سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسف نورستانی، سناتور انتصابی «اشرف غنی» تحت پیگرد قضایی است

احمد یوسف نورستانی، رئیس پیشین کمیسیون مستقل انتخابات و سناتو تازه انتصاب شده از سوی اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان تحت پیگرد عدلی قرار دارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، احمد یوسف نورستانی، رئیس پیشین کمیسیون مستقل انتخابات و سناتو تازه انتصاب شده از سوی اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان تحت پیگرد عدلی قرار دارد.

طلوع نیوز، در گزارشی اعلام کرد که به سندهایی دست یافته است که نشان می‌دهند آقای نورستانی در زمان ماموریتش به عنوان والی هرات به سوء استفاده از صلاحیت‌هایش متهم بوده است.

بر اساس این سندها، تاکنون چندین بار حکم  بازداشت آقای نورستانی از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری صادر شده است اما وزارت امورداخله احمد یوسف نورستانی را بازداشت نکرده است.

در بخشی از این سندها آمده که مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری به پلیس هشدار داده است که اگر آقای نورستانی را بازداشت و به نهادهای عدلی نسپارند این مرکز مطابق به قانون جرایم عسکری و قانون اجرأت جزایی تصمیم خواهد گرفت.

بربنیاد این سندها، آقای نورستانی در پیوند به چگونگی بدهی یک میلیون افغانی از آمریت تصدی ملی بس هرات به پاسخگویی فراخوانده شده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.