سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی 15طرح اقتصادی وعمرانی با ارزش 14میلیارد تومان در شهرستان لنده

چندین طرح اقتصادی در حوزه تولیدات دامی در شهرستان لنده کلنگ زنی وافتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمددر گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  گفت : این طرح ها در زمینه های بهسازی جاده ها ،گردشگری، و آسفالت و روکش خیابان ها ، دامپروری وکشاورزی بودند که تعدادی از این طرح ها به مناسبت هفته دولت افتتاح ویا کلنگ زنی شد.

گوهرگانی تصریح کرد :یکی از مهمترین این طرح ها کلنگ ساخت بیش از 70واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان لنده است که با بیش از 23میلیارد ریال با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه پاسداران تا پایان سال 97افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که این طرح می تواند کمک زیادی به رفع مشکلات مسکن محرومان باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر این طرح ها در جهت افزایش مهاجرت معکوس به روستاها است افزود: سرجمع کل اعتبارات اختصاص به شهرستان لنده در بخش های مختلف 140میلیارد ریال با اشتغالزایی بیش از 200نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.


همچنین طرح صنعتی پرورش بز داشتی نژاد سانن با ظرفیت 195راس با اعتبار 13 میلیارد ریال با اشتغالزایی 9نفر از محل اعتبارات صندوق توسعه روستایی جهاد کشاورزی کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/د

اشتغال در لنده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.