سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد؛

مناسب سازی کمتر از 10 درصد معابر اسدآباد

معاون فرماندار اسدآباد گفت: کمتر از ۱۰ درصد اماکن اداری و معابر شهری اسدآباد برای معلولان مناسب سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آزرمی، معاون فرماندار اسدآباد با انتقاد از ادارات دولتی و غیر دولتی گفت : ادارات علت این امر را کمبود اعتبار عنوان کردند.

وی افزود: بر حسب دستور استاندارد و فرصت اعلام شده ادارات دولتی و غیر دولتی و حتی دانشگاه ها باید چهار شاخص مناسب سازی شامل آسانسور، طراحی رمپ ، سرویس بهداشتی و استاندارد سازی ورودی را عملیاتی کنند.

آزرمی تاکید کرد : بر اساس دستورالعمل ابلاغی تیرماه سال جاری دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی سه ماه فرصت دارند که مناسب سازی را انجام بدهند که فرصت باقی مانده بسیار محدود است و هیچ بهانه ای پذیرفته نیست.

معاون فرماندار با انتقاد از تشکیل جلسات بی نتیجه تصریح کرد: این چندمین نشست بررسی و پیگیری وضعیت مناسب سازی می باشد که تاکنون اقدامی که موجب خوشحالی و رضایت معلولان باشد رخ نداده است.

 احمدی، مدیر بهزیستی اسدآباد هم گفت : هم اکنون هزارو ۵۷۵ معلول در شهرستان اسدآباد دارای پرونده می باشند که از کمترین اقدامات رفاهی شهری محرومند.

وی هم با انتقاد از وضعیت شهرستان و مشکلات معلولان ، تاکید کرد: متاسفانه هیچگونه اراده ای در بین ادارات دولتی و غیر دولتی برای مناسب سازی معابر و ورودی های ادارات وجود ندارد .

انتهای پیام/ د

مناسب سازی فقط ده درصد معابر برای معلولان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.