سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید از ۳ طرح عمرانی در بندرعباس

معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و جمعی از مسئولان از سه طرح عمرانی بندرعباس بازدید کردند

رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: این سه طرح بلوار ساحلی شرق بندرعباس، میدان میوه و تره بار و ورودی شمالی و مسیر دسترسی شهر بندرعباس تقاطع غیر همسطح شهید نامجو است.
وی افزود: عملیات ساخت بلوار ساحلی شرق بندرعباس به طول ۸۰ کیلومتر از بلوار خلیج فارس تا بندرتیاب با رویکرد گردشگری، دسترسی مردم به ساحل و ورزش‌های آبی و محرک توسعه شهر بندرعباس از اوایل امسال آغاز شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: از ۲۸ کیلومتر موظفی شهرداری بندرعباس در این طرح مرحله نخست شامل ۲۰ کیلومتر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
مدرس افزود: مسابقه طراحی و توسعه شهری و ساحلی هم با همکاری سازمان نظام مهندسی استان برگزار و ایده خلاق در حوزه گردشگری و ساحل به عنوان طرح پایلوت اجرا می‌شود.
معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس هم گفت: مرحله نخست میدان میوه و تره بار بندرعباس در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
بهادر افزود: ساخت میدان میوه و تره بار بندرعباس در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی گفت: برای اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.
معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس افزود: این طرح شامل ۹۲ غرفه عرضه میوه و تره بار و ۱۲ غرفه عرضه سبزیجات، خرده فروشی در ضلع جنوبی، بیش از ۵ هکتار فضای سبز و سردخانه ۲۵ هزار متر مکعبی است.
انتهای پیام/ز

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از ۳ طرح عمرانی در بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.