سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از 22 هزار ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۲۲ هزار و ۳۶۴ ماموریت شهری و جاده توسط نیروهای اورژانس استان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون ۱۷ هزار و ۲۰۵ ماموریت شهری و ۵ هزار و ۱۱۴ ماموریت جاده ای توسط ماموران اورژانس در سطح استان انجام شده است.

وی گفت : در این میان ۳ هزار و ۴۰۳ ماموریت در زمینه حوادث مرتبط با حمل و نقل، ۳ هزار و ۹۹۱ مورد ماموریت غیرمرتبط با حمل و نقل و ۹ هزار و ۸۱۱ ماموریت به دلیل بیماری در حوزه شهری انجام گرفته است.

به گفته دکتر مدرسی، مجموعا در فروردین ماه ۲ هزار و ۹۱۹ ماموریت، در اردیبهشت سه هزار و ۱۵۰، خرداد سه هزار و ۲۴۸، تیر چهارهزار و ۴۰۶ و مرداد سه هزار و ۴۸۲ ماموریت انجام شد.

وی گفت: همچنین از میان ماموریت های جاده ای انجام شده دو هزار و ۸۴۵ ماموریت در حوزه حوادث مرتبط با حمل ونقل، یک هزار و ۵۰ ماموریت غیر مرتبط با حمل و نقل و یک هزار و ۲۱۹ ماموریت در پی بیماری انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه ماموریت های جاده ای هم یک هزار و ۱۷۱ ماموریت در فروردین، ۹۲۳ ماموریت در اردیبهشت، ۹۱۳ مورد در خرداد، ۹۸۳ ماموریت در تیر و یک هزار و ۱۲۵ ماموریت در مرداد انجام شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

انجام 17 هزار و ۲۰۵ ماموریت شهری و ۵ هزار و ۱۱۴ ماموریت جاده ای توسط ماموران اورژانس

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.