سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان سرباز:

باجایگاه داران متخلف سوخت درسرباز برخورد جدی می‌شود

فرماندار شهرستان سرباز گفت: با جایگاه دارانی که اقدام به فروش سوخت خارج از شبکه کنند به‌شدت برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فرماندار شهرستان سرباز گفت: به دنبال ازدحام و نارضایتی مردم از جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان، بجارزهی فرماندار شهرستان بهمراه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بصورت محسوس و نامحسوس از جایگاه‌های سوخت مرکز شهرستان بازدید کرد.

بجارزهی فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان گفت: در پی گزارشات رسیده بعضی از جایگاه‌های سوخت در سطح شهرستان بصورت تعطیل و نیمه تعطیل و بعضی از جایگاه‌ها نیز خارج از شبکه سوخت توزیع می کنند تذکر جدی به آن‌ها داده و به شدت برخورد خواهد شد.

بجارزهی افزود: نبود قانون یکپارچه توزیع سوخت در کشور باعث ازدحام در جایگاه‌های سوخت در استان و شهرستان شده است.
وی همچنین گفت: نبود استقرار دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله ناحیه نفتی در سرباز باعث مشکلات سوختی شده، در صورتیکه شهرستان تمام امکانات را جهت استقرار این ادارات فراهم کرده است.

بجارزهی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاالله با همکاری مردم و مسئولین شاهد آرامش در صف‌های سوخت در استان و شهرستان خواهیم شد.

مسئولین جایگاه‌های سوخت شماره ۱ و ۲ مرکز شهرستان نیز گفتند: این جایگاه‌ها بصورت منظم کار توزیع سوخت را انجام می‌دهند، اما به دلیل مراجعه کلیه خودرو‌های شهرستان و شهرستان‌های همجوار و روانه شدن کارت‌های مهاجر باعث ازدحام و شلوغی در این جایگاه‌ها شده است و این جایگاه‌ها بصورت شبانه روزی جهت توزیع سوخت برای خودرو‌های سواری، مسافرین و ماشین‌های دولتی و غیر دولتی آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سوخت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.