سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج فرهنگ کتابخوانی بر توسعه کتابخانه ها مقدم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود باورها و ارزشهای دینی و تمدنی ارزشمند ایرانیان تاکید کرد: با معرفی و تبدیل این ارزشها به رفتار می توان در دنیای امروز تمام اهداف خود را محقق کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم الهی تبار در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی رضوی کرمانشاه با بیان اینکه هدف از برپایی این جشنواره ها تغییر رفتارها با ارائه الگوهای دینی است افزود: فرهنگ رضوی نمادی از رفتار و کردار امام معصومی است که همه مردم ایران از تمام عقاید به ایشان ارادتی خاص دارند.
 
وی با تقدیر از برپاکنندگان جشنواره رضوی تاکید کرد: امیدواریم نتیجه چنین جشنواره هایی تغییر رفتار در سبک زندگی مردم باشد.
 
الهی تبار در ادامه،این فرموده رهبرانقلاب که فرمودند "کرمانشاه سینه سپر و چهره زیبای ایران است" را تعبیری کامل در مورد استان دانست و افزود: هیچ استانی نقشی که کرمانشاه در امنیت ملی ایفا میکند را ندارد.
 
▫وی تنوع اقوام و مذاهب و اقلیم را نمایانگر چهره زیبای استان دانست و بیان کرد: علیرغم این زیبایی، غباری از آسیب های اجتماعی و مسائل دیگر بر این چهره نشسته که باید با کمک یکدیگر آنرا بزداییم.
 
▫معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با تاکید بر نقش آفرینی خانواده ها در کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد: با ایفای نقش بزرگان و خواص باید سبک زندگی را در جامعه تغییر داد.اگر خانواده ها مهارت لازم را داشته باشند این مهم شدنی است.
 
▫الهی تبار با بیان اینکه باید برای برنامه ها و حرکت های فرهنگی و اجتماعی برنامه تدوین شود تصریح کرد: اگر جشنواره ها نتوانند تغییری در رفتارها ایجاد کنند وجودشان بیهوده خواهد بود.
 
وی با مقدم دانستن ترویج فرهنگ کتابخوانی بر توسعه کتابخانه ها تاکید کرد: برای انس گرفتن مردم با کتاب و توجه به فرهنگ غنی استان، تفاهم نامه ای با وزیر ارشاد منعقد شده که برنامه های فرهنگی 4سال آینده استان بر این اساس رقم خواهد خورد.
 
▫الهی تبار با تاکید بر لزوم همراهی تمام اجزای حاکمیت در کاهش آسیب های اجتماعی بیان داشت:با وجود این همکاری و همراهی ها بود که توانستیم توفیقاتی را در استان بدست آوریم.
 
انتهای پیام/ز

باید برای برنامه ها و حرکت های فرهنگی و اجتماعی برنامه تدوین شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.