سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: کی‌روش شایسته‌ها را دعوت نکرد/ تیم ملی جای تسویه حساب شخصی نیست

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: کی‌روش نفرات شایسته لیگ برتر را به اردو تیم ملی فوتبال ایران دعوت نکرده است.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از فهرست جدید کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به غیز از صادق محرمی و آرمین سهرابیان سایر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پیش از این هم بار‌ها سابقه دعوت به تیم ملی را داشته اند. حضور تنها یک بازیکن پرسپولیس در فهرست کی روش بسیار عجیب است و این موضوع ضعف بزرگی است که سرمربی تیم ملی بدون اینکه لیگ برتر ایران را ببیند تمام بازیکنانی که پیش از این با آن‌ها کار کرده است، دعوت می‌کند.


بیشتر بخوانید: آشنایی با جدیدترین میهمان‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران


او ادامه داد: کی روش نفرات شایسته لیگ برتر را به اردو دعوت نکرد و دلیلش هم این است که او و دستیارانش در فصل جدید بازی‌ها را ندیدند. چنین موضوعی برای کلیت فوتبال ایران خوب نیست چرا که انگیزه بازیکنان حاضر در لیگ را از بین می‌برد. این بازیکنان سعی دارند با نشان دادن خود به اردوی تیم ملی دعوت بشوند، اما وقتی انگیزه آن‌ها را نابود می‌کنیم لیگ هم برای بازیکنان کم اهمیت می‌شود.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره دلیل کارلوس کی روش برای کم بازیکن دعوت کردن از این تیم اظهار داشت: من نمی‌خواهم وارد حریم خصوصی کی روش بشوم، اما شک نکنید او در کنار اینکه لیگ را ندیده است کدورت‌های شخصی اش با برانکو را هم در اعلام فهرست تیم ملی لحاظ کرده است. با این وجود تیم ملی جای تسویه حساب شخصی نیست چراکه این تیم به کل ایران تعلق دارد. تمام بازیکنان شایسته باید دعوت بشوند تا به تیم کمک کنند.

درخشان درباره اینکه سردار آزمون با وجود پس نگرفتن خداحافظی اش از تیم ملی باز هم در فهرست کارلوس کی روش قرار گرفته است، گفت: این موضوع هم از ابهام‌های فهرست کی روش است که نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم، اما کی روش نباید با منافع ملی شخصی برخورد کند چراکه این منافع قابل احترام است و باید حفظ شود.


بیشتر بخوانید: نظرسنجی/ آیا موافق بازگشت سردار آزمون به تیم ملی فوتبال ایران هستید؟


کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: با توجه به قدرت نمایی تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در جام جهانی روسیه و ضعف کلی فوتبال ایران که نمونه آن را در بازی استقلال ایران - السدقطر دیدید هیچ شانسی برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها قائل نیستم و حتی کار سختی برای صعود به مراحل نهایی این رقابت‌ها داریم.

انتهای پیام/

آخرین حاشیه‌های اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
این کی روش روکه دس بردارنیست
احمد
۱۱:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
عجب...
ببین کی داره این حرفا رو میزنه
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
آقای درخشان لطفا سکوت جز تفرقه کار دیگری نداری