سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موکول شدن بررسی تحقیق و تفحس دانشگاه آزاد به بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس خبر داد.

سید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز یک شنبه عصر کمیسیون متبوع خود، گفت: قرار بود تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در نشست امروز حضور یابد که به دلیل سفری که برایش پیش آمد، حضور نیافت.

 

وی تصریح کرد: برخی نمایندگان اصرار داشتند که تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به صحن علنی مجلس ارائه شود، اما با رایزنی‌های انجام شده، قرار شد تهرانچی برای بررسی این مسائل در کمیسیون آموزش حضور یابد.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تأکید کرد: با تغییر ریاست دانشگاه آزاد امکان دارد مطالب جدیدی بیان شود، لذا نمایندگان اکنون از تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد منصرف شده و آن را به بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس موکول کردند.

 

ابطحی در ادامه با اشاره به بررسی طرح‌های ارجاعی به این کمیسیون هم، گفت: طرح الزام دولت به پرداخت سهم 5 درصدی معلمان عضو در صندوق ذخیره فرهنگیان هم در این جلسه بررسی شد و با رای استمزاجی نمایندگان تایید شد.

 

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس اظهار کرد: بحث سهمیه ایثارگران هم بعد از بررسی در این نشست به دلیل آنکه به سهمیه امسال نمی‌رسد، منتفی شد و قرار است در مهر ماه بررسی شود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
حالا با این خبر به دانشگاه آزاد اعلام آمادگی کردین؟