سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

سفر‌های ارزان را در سامانه‌های استارت‌آپی تجربه کنید

یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که ارزان‌ترین تاکسی‌ها را برای شما پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد. 

جدیدترین نسخه تاکسی‌های آنلاین به بازار آمد

با توجه به گسترش استفاده از نرم‌افزار‌های هوشمند، استفاده از  تاکسی‌های آنلاین کارایی بسیاری پیدا کرده است؛  به تازگی یکی از شرکت ها موفق به طراحی جدیدترین نسخه تاکسی‎‌های آنلاین شده است که به کمک آن می‌توانید با کمترین هزینه به سفرهای درون شهری بروید.

این سامانه به شما کمک می‌کند بتوانید رفت و آمد اشتراکی را با همکاران و دوستان خود داشته باشید؛ در وقت خود صرفه‌جویی کنید و به صرفه‌ترین قیمت را برای تاکسی و سفر درون شهری پیدا کنید.

 به کمک این برنامه می‌توان ارزان‌ترین تاکسی را پیدا کرد و به دلیل آنکه کرایه آنها ارزان است، می‌توانند مشتری جذب کنند؛ همچنین در این سامانه می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید و تمامی رانندگانی که در این سامانه قرار دارند هویتشان احراز شده است و همین موضوع سبب افزایش امنیت سفر می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.