سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال نتانیاهو از قطع کمک‌های آمریکا به «آنروا»

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از قطع کمک‌های آمریکا به آژانس امدادرسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) تجلیل کرد.

­به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قطع کمک‌های آمریکا به آژانس امدادرسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) تجلیل کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرد: «فلسطینی‌ها هفتاد سال پیش سازمان مخصوصی نَه برای جذب آوارگان بلکه برای جاودان کردن نام آن‌ها به عنوان آواره تاسیس کردند. به همین علت، آمریکا اقدام بسیار مهمی انجام داد و ارائه کمک‌های مالی به آنروا برای ادامه حضور آوارگان به عنوان آواره را قطع کرد. آمریکا سرانجام حل و فصل این مشکل را آغاز کرد و این بسیار مهم است».

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «باید سازمان آوارگان فلسطینی برچیده شود. باید اموال اختصاص یافته به این سازمان مصادره و صرف سر و سامان بخشیدن به آوارگانی شود که شمار واقعی آن به مراتب کمتر از عددی است که آژانس آنروا اعلام می‌کند و این یک تحول مهم است که از آن استقبال و حمایت می‌کنیم».

گفتنی است آمریکا روز جمعه از توقف تمامی کمک‌هایش به آنروا خبر داد. این تصمیم آمریکا واکنشهای زیادی را در پی داشت و بسیاری از گروه‌های فلسطینی آن را محکوم کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
زیادی خوشحالی نکن از عدم کمک آمریکا به آنروا چون عمرتون داره به آخرش میرسه و استقبال میکنیم از جنگ علیه رژیم تروریست اسراییل و نابودی این غده سرطانی،مرگ بر آمریکا،اسراییل