سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمنان اسلام می‌خواهند با ایجاد اختلاف بین مسلمانان، راهپیمایی اربعین را تحت تأثیر قرار دهند/ مسلمانان در سفر‌های زیارتی حاشیه ایجاد نکنند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین غربی‌ها را عصبانی کرده است و به دنبال تدارک برنامه‌ای برای تحت تأثیر قراردادن آن هستند.


سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هدف مستکبرانی چون آمریکا ایجاد اختلاف بین مسلمانان است گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که وحدت بین ایران و کشورهای منطقه به ویژه عراق را از بین ببرند، چرا که این اتحاد برای آنان تاکنون سنگین تمام شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر هدف آنان از ایجاد درگیری‌ بین مسلمانان این است که راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را تحت تأثیر قرار دهند، آمریکایی‌ها و غربی‌ها به شدت از شکوه مراسم اربعین عصبانی هستند، چرا که میلیون‌ها مسلمان از سرتاسر جهان و کشورهای مختلف در این راهپیمایی حضور می‌یابند و مانور عظیم شیعیان را به جهانیان نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: دشمنان اسلام در حال برنامه‌ریزی هستند تا با ایجاد تنش و اختلاف بین زوار در مکان‌های زیارتی مختلف، راهپیمایی روز اربعین را تحت تأثیر قرار دهند، اما قطعا راه به جایی نمی‌برند.

نقوی حسینی تأکید کرد: زائران باید به این دسیسه‌های دشمنان اسلام توجه داشته باشند و دست به اقدامات خلاف عفت نزنند، شئونات دینی و مذهبی را رعایت کنند و سفرهای زیارتی خود حاشیه ایجاد نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
هر روز خبر از گرونی است دلار میره بالا خودرو میره بالا مایحتاج میره بالا دارو تا شش ماه دیگه نایاب میشه بعد اینها به جای چاره اساسی رهایی مردم از مشکلات نشستن به چی فکر میکنن
ملکوت
۰۸:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
واقعا همین هست اما جوانان با غیرت مواظب سخنان دشمنان باشند که احتمال دارد در بین زوار حضور پیدا کنند و حرفهای اختلاف انگیر ایجاد کنند الان بین مردم عراق وایران چنان وحدت ایجاد شده که دشمنان به وحشت افتاده اند و میخواهند اختلاف ایجاد کنند .