سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش و پرورش میناب:

هیچ دانش آموز باز مانده از تحصیل در سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت

رئیس آموزش و پرورش میناب گفت: با برنامه ریزی های انجام شده هیچ دانش آموز باز مانده از تحصیل در سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا سالاری میری رئیس آموزش و پرورش میناب  با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و رعایت عدالت آموزشی درمدارس میناب گفت: آموزش وپرورش میناب با برنامه ریزی های دقیق در تلاش است تا به موضوع ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام دانش آموزان در مدارس دقت نظر بیشتری داشته باشد وبا صدور ابلاغ ها به معلمان سال خوبی را  آغاز کند.

سالاری بیان داشت: در این برنامه ریزی ها مشکلات آموزشی در مدارس نظم بخشی شده  است تا هیچ مدرسه ای را بدون معلم آغاز نکند.

رئیس آموزش وپرورش میناب با اشاره به پروژه  مهر عنوان کرد: مهمترین بخش از تصمیمات پروژه مهر  صدور ابلاغ ها و ساماندهی نیروهای انسانی  است که تا ابتدای مهرماه تعیین تکلیف  می شود.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پوشش تحصیلی وثبت نام دانش آموزان به صورت ۱۰۰ درصدی انجام خواهد شد و هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نمی ماند و با توجه به عدالت آموزشی در مناطق دوردست که دانش آموز کمتری هم وجود دارد از معلم برخوردار می شوند.

انتهای پیام/ب

وضعیت باز مانده از تحصیل در سال تحصیلی جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.