سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه چهار قم عنوان کرد؛

۳۶ هزار متر فضای جنگلی بوستان علوی تبدیل به فضای شهری شد

متین فر گفت:در راستای توسعه فضای سبز منطقه،۳۶ هزار مترمربع فضای جنگلی بوستان علوی با۱۰ میلیارد ریال اعتبار تبدیل به فضای شهری شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مجید متین‌فر شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه بوستان نگار، بوستان کوچه 34 شهید کریمی و بوستان دلاور از جمله‌ پروژه‌‌هایی هستند که در ‌ماه‌های اخیر در منطقه چهار به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این زمین‌ها با کاربری فضای سبز بودند که در تفکیک اراضی مشخص شده‌اند و سال گذشته نسبت به محوطه‌سازی و کاشت درخت در آنها اقدام کردیم.

متین فر با بیان اینکه در یک سال گذشته بوستان‌های قدیمی منطقه بهسازی شده که شامل بوستان‌های ساحل، کوکب، رضوانه، میخک و... بوده است، یادآورشد: جدول‌گذاری، بهسازی موزاییک فرش، احداث زمین بازی و... در این بوستان‌ها صورت گرفته است.

شهردار منطقه چهار قم اضافه کرد: بوستان نگار در کوچه پنج خیابان عدالت واقع شده و محوطه‌سازی، احداث زمین بازی کودکان، کاشت درختان و فضای سبز آن انجام شده که با تملکات آن 48 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

شهردار منطقه چهار قم افزود: در راستای توسعه فضای سبز منطقه، تکمیل محوطه سازی بوستان علوی را در دستور کار داشتیم، 36 هزار مترمربع فضای جنگلی بوستان علوی با 10 میلیارد ریال اعتبار تبدیل به فضای شهری شد.

وی از پیگیری احداث بوستان شهید کریمی در حاشیه میدان مفید در سال گذشته خبر داد و گفت: پس از احداث ایستگاه پلیس، 3 هزار و 600 مترمربع بوستان احداث شده که فاز دوم آن امسال در دستور کار احداث است.

متین فر با بیان اینکه سال گذشته در بلوارهای فردوسی، شهرک قدس، عطاران، جمهوری و... باغچه‌سازی شد، گفت: پیاده‌روسازی بلوار فردوسی نیز پس ازتکمیل این بلوار انجام شد.

انتهای پیام/ح

فاز دوم بوستان شهید کریمی امسال احداث می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.