سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی رفسنجانی:

افشانی مشکلی برای ادامه فعالیت در شهرداری ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس قانون فعلی افشانی می‌تواند به خدمت ادامه دهد، اما اگر دچار مشکل شویم از روش‌های قانونی و حتی استفساریه‌ استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در واکنش به پیگیری‌های فراوان خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون بازنشستگی‌ شهردار تهران اظهار کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم از دامن زدن به اخبار غیررسمی درباره‌ منع به کارگیری بازنشستگان‌ خودداری‌ کنند.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه افشانی از این قانون استقبال کرده و گفته است که آن را اجرا می‌کنم، تصریح کرد: در مورد اینکه شهردار تهران مصداق این قانون است یا خیر، برابر قانون فعلی او می‌تواند به خدمت ادامه دهد، اما چون مرجع قانونی در خصوص وضعیت به کارگیری‌ بازنشستگان‌ و شهردار تهران وزارت کشور است، در مورد فعالیت او باید وزارت کشور نظر دهد.

وی افزود: اگر ما هم در مورد ادامه کار افشانی دچار مشکل شویم، از روش‌های قانونی و حتی استفساریه‌ مجلس استفاده خواهیم کرد تا روند مدیریت در شهر تهران دچار اخلال نشود.

هاشمی رفسنجانی گفت: ما باید تلاش کنیم تا در شهر تهران ثبات مدیریتی‌ حفظ شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.