سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز رضایت نماینده اتحادیه جهانی کشتی از جام یادگار امام (ره)

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) گفت:میزبانی این مسابقات و نحوه برگزاری آن در سطح مطلوبی بود و این رقابت ها بدون هیچ مشکل خاصی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی محمد سایوان داور المپیکی کشتی از کشور عراق با بیان این مطلب افزود: چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) با حضور 5 کشور از جمله ایران، روسیه و آذربایجان که از قدرت های کشتی آزاد جهان محسوب می شوند در شهر اراک و با انجام تکنیک ها و فنون زیبای کشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از نظر نحوه برگزاری و سازماندهی در بالاترین سطح جهانی برگزار شد به طوری که تورنمنت یادگار امام (ره) بعنوان یکی از تورنمنت های برتر اتحادیه جهانی در رده ی نوجوانان شناخته می شود و شاهد مسابقات جذاب، نزدیک و دیدنی بودیم.

سایوان در پایان خاطرنشان کرد: گزارش برگزاری مطلوب این مسابقات را به اتحادیه جهانی ارائه می دهم و اعتقاد دارم با برگزاری رقابت های این چنینی در رده ی سنی پایه در آینده شاهد بالا رفتن سطح کیفی کشتی در دنیا خواهیم بود.

چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روزهای 8 و 9 شهریورماه با حضور چهار تیم از ایران و تیم هایی از کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان،گرجستان و عراق در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و در پایان تیم های ایران، روسیه و آذربایجان به ترتیب اول تا سوم شدند.


بیشتر بخوانید:ایران با شکست روسیه قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) شد


انتهای پیام/

برگزاری مطلوب رقابت های کشتی آزاد جام یادگارامام (ره) از نگاه نماینده اتحادیه جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.