سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان شرقی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی گرامیداشت هفته تعاون در هتل گسترش تبریز گفت: بانک توسعه تعاون تنها بانک دولتی بخش تعاون است که ۷۰ درصد خدمات و ماموریت خود را طبق اساس نامه برای بخش تعاون به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعاون پیشقراول تولید ملی محسوب می‌شود، گفت: بخش تعاون می‌تواند تحقق بخش شعار ساال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باشد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون برآن است تا بتواند در این شرایط از جامعه که نظام از ناحیه اقتصاد دچار مشکل شده است، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه تعاون پیشقراول تولید ملی محسوب می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه کشور‌های توسعه یافته از محل اقتصاد تعاون توانسته اند به بالا دست‌ها برسند، امیدوارم فرهنگ مشارکت در جامعه توسعه یابد تا بتوانیم فرهنگ تعاون وتعاونگری را تحقق بخشیده و با فرصت سازی در این راستا، بحث‌های اقتصاد کشور را حل و رفع کنیم.

رضایی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند از محل ارز اقتصادی، افکار عمومی را ملتهب سازند و از فضای اقتصادی سواستفاده می‌کنند. اصحاب رسانه همیشه پشتیبان این نظام بوده اند و با اطلاع رسانی کامل و بهره گیری از ظرفیت موجود می‌توانند توطعه‌های موجود را خنثی سازند و آرامش نسبی را حاکم سازند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: بانک توسعه تعاون، بانکی صد در صد دولتی و در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی جهت تحقق و حمایت مالی بخش تعاون ایجاد شده و در حال حاضر با افزایش ماموریت در قالب طرح‌های ضربتی وام ازدواج، وام‌های اشتغال کمیته امداد، بهزیستی، صندوق رفاه دانشجویان، طرح رونق تولید، تسهیلات وام شهرک‌های صنعتی، طرح اشتغال روستایی، تسهیلات فراگیر اشتغال و ... را برعهده گرفته است.

رضایی تصریح کرد: سال گذشته بانک توسعه تعاون توانسته در طرح‌های ظربتی وام ازدواج رتبه دوم کشوری و سال جاری در طرح پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور رتبه اول و در سطح استانی رتبه دوم را کسب کرده است.

وی اذعان کرد: بانک توسعه تعاون تنها بانک بخش تعاون است که ۷۰ درصد خدمات و ماموریت خود را طبق اساس نامه برای بخش تعاون به کار می‌گیرد و هرگونه ماموریتی که از ناحیه دولت به بانک توسعه تعاون سپرده شده است، آن را به نحو احسن نقش آفرینی کرده است.

وی از پرداخت تسهیلات بانکی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال در پنج ماهه اول از محل منابع داخلی و در سال گذشته از اول سال ۹۶ تا پایان نزدیک یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مبلغ کل تسهیلات پرداختی در سطح استان بوده است.

وی تاکید کرد: از بدو تاسیس بانک توسعه تعاون تا سال ۹۷، نزدیک به شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح استان تسهیلات پراخت شده است.

رضایی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون دقیقا در زمان مشکلات موجود در مباحث اقتصادی کشور و در زمان تحریم‌ها تشکیل شد و با بررسی شرایط آماری به لحاظ کمی و کیفی توانسته به خوبی در شبکه‌های مالی سهمی داشته باشد و از رضایت نسبی مخاطبین برخوردار شود و امیدوارم این رضایتمندی را نیز افزایش دهیم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در پایان افزود: امسال منابع سپرده‌ای مردمی بانک تعاون، نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است که این امر حاکی از اعتماد مردم نسبت به بانک توسعه تعاون و همچنین وجود نیرو‌های ماهر و جوان و تحصیل کرده است. بانک توسعه تعاون با ۲۰ شعبه در سطح استان فعالیت خود را به نحو احسن ادامه می‌دهد. 

 

انتهای پیام/ش

پرداخت تسهیلات بانکی در سال جاری

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.