سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 5 ماهه اول سال جاری؛

تست و بررسی فنی کنتورهای برق در اهواز

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تست و بررسی فنی 70 هزار کنتور برق در این کلانشهر خبر داد.

مهرداد فارسی مدان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: به منظور پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی و اطمینان از سلامت لوازم اندازه گیری، تعداد 70 هزار دستگاه کنتور برق در این کلانشهر بررسی و تست فنی شدند.

وی، شناسایی عوامل تاثیرگذار در ایجاد ناپایداری و تلفات و راهکارهای حفظ حقوق متقابل توزیع کننده انرژی و مصرف کنندگان را از جمله اهداف و وظایف شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان نمود.

فارسی مدان بر اهمیت شناسایی عوامل فنی و غیرفنی تاکید و تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی و مشکلات تولید، شناسایی عوامل فنی و غیر فنی موثر در ایجاد تلفات، دارای اهمیت بسیار زیادی بوده که با بررسی فنی و تست مستمر لوازم اندازه گیری مشترکان، زمینه جلوگیری از قطع برق ناشی از نوسان ولتاژ در سطح شبکه به حداقل خواهد رسید.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: از مجموع 570 هزار مشترک این شرکت با دریافت اطلاعات از سیستم رایانه ای مشترکان در 5 ماهه اول سال جاری تعداد 70 هزار دستگاه کنتور برق مشترکان عادی در سطح کلانشهر اهواز مورد بررسی و تست فنی قرار گرفته است که از این تعداد 60 هزار و 966 فقره سالم و 9 هزار و 34 مورد دارای نقص فنی و یا دستکاری توسط مشترک شناسایی شدند.

این مقام مسئول جلب رضایتمندی شهروندان را از اولویت های اصلی این شرکت عنوان و اذعان کرد: با انجام این عملیات در سطح شبکه به میزان قابل توجهی از قطع جریان برق مشترکان جلوگیری می نماییم.

انتهای پیام/گ

شست و شوی مقره ها در اهواز

برچسب ها: توزیع برق ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.