سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل همسرکش در خاور شهر/ کشف جسد زن در گونی میان پتو

مرد 28 ساله‌ای که همسر 22 ساله‌اش را به قتل رساند دقایقی قبل توسط ماموران گشت کلانتری 177خاور شهر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان محمد علی منصوری رییس کلانتری 177خاور شهر اظهار کرد: ساعت 20:35 شب جاری ماموران گشت کلانتری در جریان کشف جسدی در طبقه دوم خانه ای در منطقه اشرف آباد خاور شهر قرار گرفتند که سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در جلوی درب منزل مشاهده کردند اهالی کوچه فردی را گرفته اند و او را به عنوان قاتل معرفی می‌کنند و ماموران سریعا نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

سروان منصوری گفت: بررسی های اولیه حکایت از آن دارد که مرد 28 ساله همسر 22 ساله خود را که هر دو از اتباع افغان بودند حوالی ساعت 19:30 در منزلش خفه و به قتل رسانده است و جسد را در گونی پیچید و داخل پتو گذاشته بود و قصد خارج کردن آن را داشت که دستگیر شد.

وی افزود: برادر زاده 9 ساله قاتل که در طبقه اول ساکن بوده در یک لحظه که به طبقه بالا می آید جسد زن عمویش را می بیند و به یکی از مغازه داران سر کوچه اطلاع می دهد که او نیز به همراه چند نفر از اهالی سریعا به محل جسد می روند و زمانی که قاتل قصد فرار داشته پلیس را در جریان ماجرا می گذارند.

رئیس کلانتری 177 خاور شهر در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی و انگیزه قاتل در این خصوص تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.