سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت تعاونی‌ها یکی از مهمترین راهها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فعالیت تعاونی‌ها یکی از مهمترین راهها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : امام خمینی (ره) از همان ابتدای تشکیل حکومت اسلامی بر مردمی سازی بخش های مختلف اقتصاد و غیر دولتی کردن آنها تاکید داشتند.

وی افزود: امام خمینی (ره) همچنین بر عدم وابستگی به نفت را همواره مورد تاکید داشتند چرا که اقتصاد نفتی و دولتی را اقتصادی آسیب پذیر و شکننده می دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: یکی از مهمترین راهها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و مردمی همین تعاونی ها هستند که باید توسط دولت حمایت شوند و ابزار و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

وی گفت: تکیه بر داخل و توانمندی ها و تولیدات داخلی در طول تاریخ نیز مورد توجه علما و بزرگان ما بوده است و ما نیز باید سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: امروز استان کرمانشاه دارای استعداد های فراوانی برای توسعه تولید واقتصاد بهره مند است که می توان به استعداد بالای این استان در بحث کشاورزی و دامداری اشاره داشت.

همچنین در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۹۸۷ شرکت تعاونی فعال در بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی و تجارت و غیره وجود دارد که بیش ازیک میلیون و ۲۰۰ هزار عضو دارد و زمینه اشتغال ۴۵ هزار و ۴۹۰ نفر را فراهم کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه دارای استعداد های فراوانی برای توسعه تولید واقتصاد است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.