سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع اقلام اساسی به قیمت ارزان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 988تن برنج وارداتی، 170تن شکر و 875تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شده که 419تن مرغ از تاریخ هفتم مرداد ماه همزمان با گران شدن گوشت مرغ، توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : هم اکنون گوشت مرغ منجمد با قیمت 67هزار و 500 ریال به دست مصرف کننده می رسد و محدودیتی در توزیع آن وجود ندارد.

وی اظهار داشت: شکر از محل کارخانه های استان به قیمت 27هزار و 200ریال از درب کارخانه تحویل گرفته می شود و به قیمت 31 هزار ریال به دست مصرف کننده می رسد.

بهمنی پور با بیان اینکه در ماه اخیر قیمت گوشت گرم گوسفندی در قصابی های شهرستان کرمانشاه حداکثر تا کیلویی 650هزار ریال هم به فروش می رسید، گفت: از 2 هفته گذشته 36 تن گوشت وارداتی گرم گوسفندی (بدون چربی) با قیمت کیلویی 360هزار ریال در 11 مکان، توزیع شد.

بهمنی پور ادامه داد: تاکنون یک هزار و 331 تن ذرت در استان ذخیره شده و چهار هزار تن دیگر در راه است.

وی از ذخیره سازی 2 هزار و 39تن کنجاله سویا خبر داد و گفت: یک هزار تن دیگر در راه است و یک هزار و 302 تن جو ذخیره سازی شده است.

این مسوول با بیان اینکه 514 تن مرغ ذخیره سازی شده، افزود: 84تن گوشت منجمد، هفت هزار تن شکر و 2 هزار و 128تن برنج هندی دانه بلند نیز ذخیره شده است که کیلویی 56 هزار ریال به دست مشتری می رسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ذخیره سازی 2 هزار و 39 تن کنجاله سویا

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.