سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار:

۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود

معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار گفت:در راستای تامین اقلام پرمصرف مردم ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسینی معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با اشاره به تامین مناسب اقلام پرمصرف به ویژه بازار پروتئین گفت: در راستای حل نیاز مردم قرار شد روزانه ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف شود تا تعادل بازار حفظ و افزایش قیمت جلوگیری شود.
 
کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به ذخایر خوب گوشت قرمز و مرغ در انبار‌های این سازمان گفت: جهت ارتقای این ذخیره ۵۰ تن گوشت قرمز و مرغ به این ذخایر اضافه خواهد شد.
 
اسکندری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اهمیت توزیع مناسب این اقلام بعد از تامین آن گفت: ۵۰ اکیپ بازرسی در ۱۰۷ مرکز خرید از جمله تعاونی‌های مصرف کارمندان کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آماده نظارت بر توزیع مناسب این اقلام به دست مصرف کنندگان است.
 
توزیع و نظارت مداوم، حمایت یارانه‌ای از تولید کنندگان، حذف واسطه ها. رعایت اصول بهداشتی،حل مشکلات حمل و نقل و ثبت موجودی اقلام انبار‌ها در سامانه ثبت انبار‌های سازمان صنعت معدن و تجارت در تامین و توزیع این اقلام پرمصرف از سایر مصوبات این جلسه بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.