سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرماندار مهاباد به مناسبت موفقیت صدا وسیمای در بیست ویکمین جشنواره تولیدات مراکز

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ،موفقیت صدا وسیمای مرکز مهاباد در بیست ویکمین جشنواره تولیدات رادیویی وتلویزیونی در استان چهار محال وبختیاری را در پیامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،متن پیام معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد به شرح ذیل است:

بسم تعالی

جناب آقای قوی بنیه

مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز مهاباد

خبر مسرّت بخش کسب پنج دیپلم افتخار از جشنواره تولیدات رادیویی وتلویزیونی در استان چهار محال وبختیاری که از تلاش خردمندانه هنرمندان گرانمایه آن سازمان و مدیریت شایسته جنابعالی حکایت دارد، موجب مباهات مردم و مسئولان شهرستان مهاباد گردید.

امروزه صداوسیما به عنوان رسانه دیداری و شنیداری یکی از مهم ترین نهادهای اجتماعی است که نقش اساسی در انتقال میراث فرهنگی و اجتماعی و ترویج  ارزش های ناب اسلامی را در جامعه دارد.

در دوره ی کنونی که عصر اطلاعات و تکنولوژی های نوین ارتباطی نام گرفته است، صداوسیما با کارکردهای خود و با به کارگیری شیوه های جدید اطلاع رسانی، سعی در حفظ الگوهای اجتماعی و پاسداشت آرمانها و ارزشهای ناب و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی دارد و تاکنون این نقش را به خوبی انجام داده است.

صداوسیمای مرکز مهاباد به عنوان بازویی توانمند برای دستگاه های اجرایی شهرستان نقشی برجسته در توسعه همه جانبه داشته و با انعکاس دستاوردهای دولت به روشنگری و هدایت افکار عمومی و تزریق روحیه امید و خودباوری کمک شایانی کرده است.

اینجانب موفقیت اخیر و کسب پنج دیپلم افتخار از جشنواره تولیدات مراکز استانها  را به جنابعالی و همه کارکنان خدوم صدا و سیمای مرکز مهاباد تبریک گفته و توفیق روز افزون شما را از خداوند قادر و متعال خواهانم.

شجاعی

انتهای پیام/ع

درخشش صدا وسیمای مهاباد در جشنواره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.