سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه چلوکباب در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتکار 3 هزار و 600 تن برنج در انبارها/هر پرس غذا قیمت ثابتی ندارد

تبریزی از احتکار 3 هزار و 600 تن برنج در انبارها خبر داد و گفت:در شرایط کنونی به دلیل نوسات نرخ ارز هر پرس غذا قیمت ثابتی ندارد.

ناصر حسینی تبریزی رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش در گفت‌وگو با  خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعالان این صنف ، اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز موجب کاهش درآمد رستوران‌دارها و افزایش فشار اقتصادی بر روی کارگران شده است.

وی به وارداتی بودن مواد اولیه از قبیل گوشت و کره اشاره کرد و گفت: نوسات نرخ ارز موجب افزایش قیمت گوشت، کره و سایر مواد اولیه شده است این افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم را کاهش  داده  است.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش بیان کرد: لیست قیمت‌ها از ماه رمضان تا ماه رمضان سال بعد تأیید می‌شود اما در شرایط کنونی به دلیل نوسات نرخ ارز هر پرس غذا قیمت ثابتی ندارد.


بیشتر بخوانید:  احتکار برنج به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال در شیراز


حسینی تبریزی درباره قابلیت جایگزینی مواد اولیه داخل کشور  افزود: تولیدات داخلی در صورتی قابلیت جایگزینی محصولات خارجی را دارند که تولیدکنندگان با وجود افزایش قیمت‌ها به عرضه محصولات خود بپردازند و از احتکار آن خودداری کنند.

وی  ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 600 تن برنج در انبارها احتکار شده این در حالی است که هیچکس پاسخگوی این بی نظمی‌ها در بازار نیست.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش خواستار مجازات احتکارگران شد و بیان کرد: برخورد جدی با احتکار گران شرایط را برای تولیدکنندگان هموار می کند.

حسینی تبریزی در پایان تصریح کرد: نظارت بیشتر قوای اجرایی و برخورد قاطعانه با محتکران موجب برقراری نظم در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام /

افزایش قیمت گوشت و کره وارداتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
در این برهه از زمان که خانواده هایی برای کمترین مایحتاج عمومی خود در سختی بسر می برند و میلیو نها پدر و مادرهایی که هر روزه خجالت زده فرزندانشان بخاطر سفره خالی هستند ) باید مفسدان کوچک و بزرگ را در ملاء عام به اشد مجازات برسانند