سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

خط قرمز شفر روی خط قرمز هواداران/سود انتقال تیام در جیب استقلالی‌ها

سرپرست باشگاه استقلال پس از دریافت سود انتقال تیام به باشگاه عجمان به تهران باز می‌گردد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که برای امضای قرارداد نهایی انتقال مامه تیام به باشگاه عجمان و دریافت مبلغ ترانسفر این بازیکن روز گذشته راهی امارات شد، قرار است پس دریافت ۲۵۰ هزار دلار، فردا «یکشنبه» به تهران بازگردد.

  • با احتساب قیمت ۱۰ هزار تومانی دلار در بازار آزاد سود استقلال از این انتقال ۲.۵ میلیارد تومان است.
  • سود استقلال از انتقال تیام ۲۵۰ هزار دلار است و این مهاجم سنگالی طلب ۶۸ هزار دلاری خود را به آبی پوشان پایتخت بخشید.

بازگشت جپاروف به استقلال تکذیب شد

  • در حالی که گفته می شود سرورجپاروف بازیکن فصل گذشته استقلال از نیمکت نشینی در تیم "جتیسو "ناراضی است و قصد بازگشت به استقلال را دارد، اما یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب خبر بازگشت این بازیکن گفت:چنین موضوعی صحت ندارد و جپاروف به استقلال باز نمی‌گردد.

مالیات رحمتی و نکونام امروز پرداخت می‌شود

  • طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مدیران باشگاه استقلال قرار است امروز مشکل مالیاتی مهدی رحمتی و جواد نکونام حل شود تا این نفرات مشکلی در ادامه راه نداشته باشند. نکونام جز شاکیانی بود که استقلالی‌ها بحث طلب و مالیات او را حل و فصل کردند.

خط قرمز شفر روی مجیدی

  • فرهاد مجیدی از سوی مدیران استقلال به وینفردشفر برای حضور در کادرفنی استقلال پیشنهاد شده، اما این سرمربی آلمانی با این موضوع مخالفت کرده و وی به دنبال جذب مربی خارجی به جای ساناک است. مدیران استقلال قصد ندارند مربی خارجی را با شرایط فعلی آبی پوشان پایتخت به کادر فنی اضافه کنند.

یک مدیر استقلالى مخالف حضور حاجیلو روى نیمکت آبی پوشان پایتخت

  • با توجه به درگیرى شفر و حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال، طرفین طى جلسه اى کدورت‌ها را کنار گذاشتند.
  • در میان حواشى پیش آمده شنیده مى شود یکى از اعضاى هیئت مدیره باشگاه استقلال که به تازگى سمت جدیدى را در این باشگاه بدست آورده است مخالف حضور حاجیلو روى نیمکت آبى پوشان پایتخت است و این فرد در نظر دارد به خاطر آشنایى با یک پیشکسوت او را جایگزین سرپرست فعلى کند.

کریمى تا ١٢ روز دیگر در تمرینات گروهى

  • على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات تیمش حاضر می‌شود. این بازیکن از ١٠ - ١٢ روز دیگر مى تواند با حضور در تمرینات گروهى آماده حضور در ترکیب تیمش شود.میثم تیمورى نیز از جمله بازیکنانى است که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به انفرادى تمرین می‌کند و هم مانند على کریمى از ١٢ روز دیگر به تمرینات گروهى اضافه مى شود.

لیست دوم پرونده شاکیان روى میز مدیرعامل باشگاه استقلال

  • مدیران باشگاه استقلال پس از حل و فصل پرونده طلبکارانى که شکایت آن‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت شده بود، سراغ ۲۲ پرونده دیگر طلبکاران رفتند.
  • مسئولان استقلال امروز صبح توانستند پس از مذاکره و جلسه‌های گوناگون با ۵ طلبکار توافق کنند و رضایت آن‌ها را براى تسویه حساب جلب کنند.

٣ طلبکار با استقلال توافق کردند

  • سیروس دین محمدى، ایوب اصغرخانى و یعقوب کریمى ٣ طلبکارى هستند که پس از جلسه با مدیران استقلال براى مختومه شدن پرونده طلب هاى خود با آبى پوشان به توافق رسیدند.

طلب نکونام پرداخت شد

  • مدیران باشگاه استقلال بابت طلب نکونام رقم ۳۳۵ میلیون تومان را به حساب او واریز کردند و او نیز برگه توافق نهایى را امضا کرده و فقط پرداخت مالیات او که یک میلیارد تومان برآورد شده باقى مانده است.

طلب میلیونى کریمى پرداخت شد

  • یعقوب کریمى پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال و بخشش مقدارى از طلب خود، با آبى پوشان پایتخت تسویه حساب کرد.
  • استقلال امروز حدود ١٣٠ میلیون تومان به حساب یعقوب کریمى واریز کرد.

تمرین نوبت عصر استقلالى‌ها تعطیل شد

  • طبق صلاحدید شفر تمرین نوبت عصر بازیکنان تیم فوتبال استقلال تعطیل است و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دلیل غیبت کریمى در تمرین استقلال مشخص شد

  • على کریمى بازیکن تیم فوتبال استقلال براى پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت زیر نظر کادر پزشکى تیم ملى درمان خود را انجام مى دهد و به همین دلیل او در تمرینات آبى‌ها غیبت دارد.

وینفرد شفر شایعات پیرامون مدافع استقلال را تکذیب کرد

  • در جلسه ای که بعد از تمرین امروز میان شفر و دانشگر برگزار شد، سرمربی استقلال شایعات برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد و به دانشگر گفت که با خیال راحت و تمام توان به کارش ادامه دهد و تلاش کند تا قابلیت‌های فنی خود را در آرامش به نمایش بگذارد در پایان این جلسه دانشگر هم درباره وضعیت خودش دقایقی با وینفرد شفر گفت‌وگو کرد.

خواسته استقلالى ها براى تعويق بازى با نفت مسجد سليمان

  • با توجه به قرعه كشى رقابت هاى جام حذفى به همين دليل باشگاه استقلال در نظر دارد با ارسال نامه به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ درخواست كند تا برگزاری ديدار با نفت مسجد سليمان يك روز زودتر و در تاريخ ٢٠ شهريورماه برگزار شود.

حضور بازيكن سرشناس خارجى در استقلال تكذيب شد

  • در حالى كه مطرح شده باشگاه استقلال در نظر يك بازيكن خارجى سرشناس را جذب كند و بعيد نيست اين بازيكن به زودى وارد ايران شود اما يكى از مديران استقلال با تكذيب اين خبر گفت :چنين موضوعى صحت ندارد و قرار نيست بازيكن جذب كنيم.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال مالیات رحمتى و نکونام را پرداخت می‌کند

فتحی: استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانات آسیا قرار داشت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
ماندن تیام که سود بیشتری داشت.