سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زلزله چهارم شهریور تازه آباد به تاسیسات آب و فاضلاب صدمه ای وارد نکرده است

مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر گفت: در پی زلزله چهارم شهریور به منابع آبی روانسر و جوانرود و تاسیسات آب و فاضلاب شهری نیز خسارتی وارد نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان روانسر گفت: مشکل آلودگی و کدورت آب آشامیدنی 226 خانوار روستاهای چناران، مامنان علیا، رئیس، ماخوشین، شش بید علیا و شش بید سفلی این شهرستان ربرطرف شد.

وی گفت : در پی وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری بامداد چهارم شهریور، آب آشامیدنی این روستاها دچار کدورت شد و پس از اطلاع از این وضعیت، بلافاصله آب این روستاها برای رعایت مسایل بهداشتی، از دسترس خارج شد.

وی تصریح کرد: پس از شسشتوی مخازن و شبکه انتقال آب و کلرزنی مخازن، آب این روستاها وصل شد و اکنون هیچ مشکل کدورت و آلودگی ندارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی روانسر ادامه داد : در زمان قطعی آب این روستاها، اقدامات لازم برای انتقال و توزیع آب آشامیدنی انجام شد.

غفار صالحی مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر نیز گفت: در پی این زلزله، خوشبختانه به منابع آبی روانسر و جوانرود و تاسیسات آب و فاضلاب شهری نیز خسارتی وارد نشده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مشکل آلودگی و کدورت آب آشامیدنی 226 خانوار روستاهای روانسر برطرف شد

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.