سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

سامانه استارتاپی برای کیفیت بخشی به محصولات زراعی

استارت آپی موفق به طراحی سامانه شده است که در آن می‌توانید اطلاعات دقیق درباره آب و هوای زمین کشاورزی خود را به دست آورید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

به تازگی یکی از استارتاپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که به کمک کشاورزان می‌آید و به آنان یاری می‌رساند تا بتوانند محصولاتی بهتر و با رشد اقتصادی بالا تری داشته باشند

این سامانه، پیش بینی دقیق آب و هوای ایران و اقلیم محل زمین کشاورزی را به افراد نشان می‌دهد و در راستای کاهش خطر و جلوگیری از پدیده‌های مخرب جوی مانند باران، هجوم آفات و حشرات، خشکسالی و غیره  به کشاورزان کمک می‌کند.

سامانه‌ای که هزینه‌های اضافی کشاورزان را کاهش می‌دهد

همچنین در این سامانه می‌توان اطلاعات دقیقه هواشناسی را دریافت کرد و نه تنها در راه حفاظت از محصولات قدم برداشت بلکه به کمک همین اطلاعات از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات و هزینه‌های اضافی هم جلوگیری کرد.

این سامانه در تمام نقاط کشور فعالیت می‌کند و بسیاری از کشاورزان به کمک این آن توانسته‌اند به سود بیشتر و همچنین محصولاتی بهتر دست پیدا کند.

در این سامانه استارت آپی می‌توان پیش‌بینی هفتگی روزانه یا ماهانه از آب و هوای منطقه را داشت و به الگوی کشت مناسب با اقلیم محل زراعت دست پیدا کرد؛ برخی از کشاورزان هم برای به دست آوردن تقویم زراعی سالانه از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.