سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه تعاونی‌ها راهی برای مبارزه با فساد اقتصادی

امام جمعه بندرعباس توسعه تعاونی‌ها را راهی برای مبارزه با فساداقتصادی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس گفت: توسعه و حمایت از تعاونی‌ها راهی مهم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های امروزبا اشاره به سالروز مبارزه با استعمار انگلیس افزود: انگلیس و آمریکای دو استعمارگر قدیمی وجنایتکار هستند و قابل اعتماد نیستند.
وی آگاهی ملت‌ها را سرمنشا تضعیف استکبار و در نهایت سرنگونی استعمارگران دانست.
امام جمعه بندرعباس دربخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به اهمیت خانواده اشاره افزود:خانواده محکم‌ترین نهاد اجتماعی در جامعه است و جوانان با تشکیل خانواده باید در حفظ این بنیان الهی بکوشند.

وی با گرامیداشت روز تکریم از بازنشستگان گفت: آنان هر چه در توان داشتند برای رشد و پیشرفت جامعه انجام دادند و اینک نوبت جوانان ماست تا برای رونق اقتصادی و اجتماعی کشورتلاش کنند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با گرامیداشت سالروز پدافند هوایی آنان را دلیر مردان همیشه در صحنه ۸ سال دفاع مقدس نامید و افزود: حماسه سازان دفاع مقدس هر لحظه آماده شکار پرنده‌های دشمن هستند تا شکار آنان در تاریخ ثبت شود.
آیت الله نعیم آبادی در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به روز مباهله اشاره کرد و گفت: در این روز حقانیت اسلام برای همیشه و در همه تاریخ اثبات شد.
وی همچنین به عید سعید غدیر خم اشاره کرد و افزود: غدیر روزی است برای تمام مردم جهان وپیام آن حاکمیت انسان‌های پاک و آزاده است.
انتهای پیام/ر


خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.