سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه شهر چوار:

ذکر خداوندی از اساسی‌ترین عوامل راه‌یابی به حقایق است

حجت‌الاسلام میهن‌پرست گفت:ذکر خداوند از اساسی‌ترین عوامل راه‌یابی به حقایق و بهره‌برداری از ذخایر درونی است.

به گزارش گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت‌الاسلام شهاب‌الدین میهن‌پرست، امام‌جمعه شهر چوارگفت:ذکری که انسان درباره خدا می‌کند عبارت است از توجه و گرایش به اصل هستی و جریان وجود خویشتن که نتیجه‌اش تعلق مشیت الهی بر آماده ساختن شخص ذاکر برای به فعلیت رساندن استعدادهای مثبتی است که در نهادش به ودیعه نهاده شده است .

حجت‌الاسلام میهن‌پرست افزود: پس انسان عارف به مقام پروردگار خود و کسى که خود را تسلیم پروردگار خویش ساخته، نباید هیچ‌وقت خود را سبب مستقل در امرى و کارى بداند و خود را در آن کار بی‌نیاز از خدا تصور کند.

وی، خاطرنشان کرد: بنابراین ذکر خدا در همه‌جا و همه حال چه در میدان نبرد و چه لحظه مرگ بسیار کارساز است، حضرت رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) از آغاز مقدمات حرکت میدان جنگ مشغول ذکر خداوند بوده و میدان جنگ را مانند محراب عبادت تلقی می‌کردند.

سؤال از رئیس‌جمهور تجلی‌بخش وحدت مسئولین کشور برای حل مشکلات

امام‌جمعه شهر چوار گفت: سؤال از رئیس‌جمهوری و رفتن رئیس‌جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی، نظامی پاسخگو است.

وی اضافه کرد: برآیند رفتار مجلس و رئیس‌جمهوری در روز سه‌شنبه تجلی مردم‌سالاری دینی بود، این اقدام مجلس نشان داد همین مجلس باوجود برخی انتقادها می‌تواند در رأس امور باشد.

حجت‌الاسلام میهن‌پرست گفت: جلسه آرام نمایندگان و رئیس‌جمهور باوجود موضوعات چالش‌برانگیز آن، تجلی‌بخش وحدت مسئولین کشور بود، .

 

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه چوار در خطبه های نماز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.