سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک هزار کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و بوشهر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف یک تن تریاک در عملیات مشترک پلیس شهرستان فیروزآباد و استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از یک دستگاه کامیون مقدار یک تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی در خصوص جزئیات کشف این مقدار مواد مخدر اظهار کرد: در راستای ماموریت مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با رصد اطلاعاتی و همکاری ماموران انتظامی استان بوشهر، مطلع شدند شخصی قصد دارد از بوشهر با یک دستگاه کامیون ایسوزو مقادیری مواد مخدر را به شیراز انتقال و تحویل عوامل خریدار دهد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی مسیر حرکت این قاچاقچی شناسایی و ماموران به محور فیروزآباد - شیراز اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه دستور ایست به راننده داده شد، افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

کشف موادمخدر در فارس

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.