سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمدی نژاد: نمی توانیم زبانمان را ببندیم تا حریف هرچه دلش می خواهد بگوید

مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: به بازیکن پیکان بی احترامی نکردم اما نمی توانیم زبانمان را ببندیم تا حریف هرچه دلش می خواهد بگوید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وحید حمدی نژاد درباره درگیری اش با امیرحسین کریمی در جریان دیدار پیکان و استقلال خوزستان گفت: من با کسی درگیر نشدم و فقط به کریمی گفتم به تو بی احترامی نکردم. ما هم می خواهیم از حق تیممان دفاع کنیم و نمی توانیم زبانمان را ببندیم تا بازیکن حریف هرچه دلش می خواهد بگوید.

او ادامه داد: در همان صحنه ای که درگیری به وجود آمد بازیکنان پیکان کاری کردند توپ ۲ متر عقب تر از محل وقوع خطا کاشته شود و همین امر سبب شد ضربه ایمان مبعلی به دفاع پیکان برخورد کند. سجاد مشکل پور به من می گوید به بازیکنتان ادب یاد بدهد اما خودش به بازیکنان ما بی احترامی می کرد. نفرات حریف انتظار داشتند هرچه می گویند حتی اگر کتکمان زدند و به ما بی احترامی کردند هیچ چیز نگوییم و به به کنیم. این درست نیست که بزرگ تر تیم پیکان از ما بخواهد با ادب باشیم اما خودش ادب را رعایت نکند.


بیشتر بخوانید:شیعی: فوتبال با عدالتی میان ۲ تیم پیکان و استقلال خوزستان برگزار شد/کی روش فردا باز خواهد گشت


مدافع استقلال خوزستان تصریح کرد: در زمین نه تنها به هیچکس بی احترامی نکردم بلکه حرف بدی هم نزدم. بازیکن پیکان بدترین حرف ها را زد که همه شنیدند. از بازیکنان جوان تر که تازه به لیگ برتر آمده اند انتظار نداریم حرمت بازیکن باتجربه تر از خودشان را حفظ نکنند. همه در زمین داد می زدند و دیدید که هم مربی پیکان اخراج شد و هم سرپرست استقلال خوزستان اما نباید در زمین فوتبال به هم بی احترامی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات وحید حمدی نژاد پس از بازی پیکان- استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.