سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغامی در جشن تولد 5 سالگی«دکترسلام»

بسیاری از مقامات پاک زندگی می‌کنند/ امیدوارم شاهد برخورد مناسب با مفسدان اقتصادی باشیم

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت:ما در شرایطی که این همه مشکلات و فساد اقتصادی داریم اما معتقدم بسیاری از مقامات پاک زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در مراسم جشن تولد 5 سالگی مجموعه طنز سیاسی-اجتماعی «دکتر سلام»  با بیان اینکه می‌خواهم آباژور را کنار بگذارم و بدون سانسور سخن بگویم،اظهار کرد: آباژور، از افتخارات ما در دوران مدیریت صدا و سیما بود.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برخی‌ها با آباژور مشکل دارند اظهار داشت: به جای اینکه یک صحنه ناجور را کامل پخش شود، با قرار دادن گلدان یا چیزی دیگر، از پخش آن صحنه جلوگیری می‌شد.

ضرغامی با بیان اینکه برخی جاها که می‌روم می‌گویند ضرغامی آباژور آمد، گفت: من به این موضوع افتخار می‌کنم و فیلم‌ها را به قبل و بعد از وجود آباژور تقسیم می‌کنم.

رئیس اسبق رسانه ملّی به ذکر خاطر‌ه‌ای از دوران کودکی خود پرداخت و گفت: رسم بود که در عید غدیر، یقه بچه سیّدها را کنار می‌زدند و سینه آن‌ها را می‌بوسیدند و اصرار هم می‌کردند که برای این کار، من را به قسمت خانم‌ها ببرند.

ضرغامی ادامه داد: برای من سخت بود که به میان خانم‌ها بروم تا آن‌ها سینه مرا ببوسند و فرار می‌کردم. وقتی بزرگتر شدم، متوجه شدم که این موضوع برایم مطلوبیت دارد و یک‌بار بدون اینکه کسی از من خواسته باشد، خودم وارد اتاق خانم‌ها شدم و به محض ورود، پیرزنی که کوکب نام داشت فریاد زد که این خرس گنده را از اتاق بیرون کنید!

وی افزود: بعد فهمیدم که بین یک بچه سیّدی که سینه‌اش را می‌بوسند با کسی که به او خرس گنده می‌گویند، یک دانستن فاصله است. ما هزینه دانستن خود را دادیم.ما هزینه دانستن را دادیم که امروز داغ ما این است که هر چه انسان ها بیشتر درک می‌کنند طبیعتا بیشتر گرفتار می‌شوند و فحش می‌خورد.

ضرغامی بابیان اینکه دکتر سلام با راهبرد مقاومت پیش رفته است و کار دکتر سلام بسیار ارزشمند است به گرمای سالن اشاره کرد و گفت: این برخلاف اتاق رئیس جمهور است که از شدت سردی یخ می‌زنیم و حتی در زمستان هم باید در اتاق وی، کاپشن پوشید.

ضرغامی ادامه داد:‌ هفته گذشته برای جلسه شورای‌عالی فضای مجازی به اتاق رئیس جمهور با کت رفته بودم و با این حال، احسای سردی کردم و یکی از دوستان گفت که اینجا را سرد نگه می‌دارند تا کسی فاسد نشود!

وی گفت:ما در شرایطی که این همه مشکلات و فساد اقتصادی داریم اما معتقدم بسیاری از مقامات پاک زندگی می کنند اما من متعجبم که برای جزئیات مبارزه با فساد از رهبری استجازه گرفتند و امیدوارم خداوند انقدر به قوه قضاییه درایت دهد تا شاهد برخورد مناسب با مفسدان اقتصادی باشیم.

وی افزود:بسیاری از خدمتگزاران و مسئولان، به فعالیت خود می پردازند و انشاء الله که خداوند به دستگاه قضایی توفیق دهد که با مفاسد اقتصادی مبارزه کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.