سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش ۵۵ درصدی بیمه سلامت در فارس

مدیر کل بیمه سلامت فارس گفت: ۵۵ درصد جمعیت استان فارس تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر فرخی لاریجانی مدیر کل بیمه سلامت فارس در حاشیه جشنواره خدمت در شیراز، گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان فارس تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ هزار نفر چند بیمه‌ای در استان فارس وجود دارد، افزود: پرداخت مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی فارس امسال بروز شده و اکنون تنها بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی از پارسال باقی مانده است که حداکثر تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

فرخی لاریجانی ادامه داد: به طور میانگین، ۶ ماه بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی دولتی و خصوصی از سال ۹۶ باقی مانده بود که با پرداختی که اخیرا انجام شد در حال حاضر این میزان به حدود سه ماه کاهش پیدا کرد.

مدیرکل بیمه سلامت فارس ادامه داد: مبلغ بدهی که از سال ۹۶ وجود داشت حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بود که از این رقم، ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بود.

وی اظهار داشت: اخیرا ۳۰۰ میلیارد تومان از این رقم در قالب اوراق خزانه اسلامی پرداخت شد.

فرخی لاریجانی تصریح کرد: بدهی بیمه سلامت به مراکز درمانی خصوصی استان فارس نیز حدود ۷۰ میلیارد تومان است که در پرداخت‌های بعدی که در سال جاری انجام می‌شود این رقم به صورت نقدی پرداخت خواهد.
انتهای پیام/ر

بهره مندی بیش از ۲ میلیون فارسی از بیمه سلامت

برچسب ها: بیمه سلامت ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.