سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک دستگاه اسپرتیج در شهرک گلستان طعمه حریق شد + عکس

یک دستگاه خودروی سواری اسپرتیج در شهرک گلستان طعمه شعله‌های آتش شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در ساعت ۱۰:۳۲ شب گذشته توسط اهالی شهرک گلستان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه ۱۱۴ به محل حادثه در شهرک گلستان، خیابان هاشم زاده، اعزام شدند.

حمیدرضا باقری راد فرمانده ایستگاه ۱۱۴ آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه خودرو سواری کیا (اسپرتج) به علت نامعلوم در وسط کوچه آتش گرفته بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از چندین دستگاه خاموش کننده دستی و یک رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند.

فرمانده ایستگاه آتش نشانی با اعلام اینکه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، در ادامه گفت: نیرو‌های آتش نشانی پس از مهار شعله‌های آتش و ایمن سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به مالک خودرو به ماموریت خود پایان دادند.

وی در مورد علت بروز این آتش سوزی ابراز داشت: کارشناسان آتش نشانی بعد از حاضر شدن در صحنه حادثه، دلایل بروز آتش سوزی این خودرو و میزان خسارات وارده به این وسیله نقلیه را در دست بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۵۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
این کیا سورنتو هست
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
جالبه بعد خاموش کردن ماشین به مالک توصیه ایمنی دادن
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
مالک خودرو شانس بیاره بیمه بدنه داشته باشه وگرنه خیلی ضرر کرده