سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری مستمری بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی بهزیستی

مستمری بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار پشت نوبتی در استان کرمانشاه برقرار شده و ۸ هزار خانوار دیگر نیز تا پایان سال مشمول دریافت مستمری خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   امید قادری در تشریح عملکرد بهزیستی به مناسبت هفته دولت گفت:۱۳۲ هزار نفر در قالب ۵۶ هزار و ۳۳۱ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند.
وی با اشاره به نگهداری شبانه روزی از ۳ هزار و ۳۰۰ مددجو و معلول در ۴۴ مرکز توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت:۳۱۵ خانوار دومعلوله در استان سال گذشته مسکن خود را از بهزیستی تحویل گرفتند.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه به مراکز اورژنس اجتماعی (۱۲۳) برای رسیدگی و مداخله تخصصی و رصد هرگونه آسیب اجتماعی تجهیز شده اند.
قادری خاطرنشان کرد: مشاوران بهزیستی برای ارائه خدمات رایگان به مردم از طریق خط مشاوره ۱۴۸۰، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ آمادگی دارند.
وی یادآور شد: همچنین مجتمع‌های توانبخشی در مناطق زلزله زده از جمله سرپل ذهاب، تازه آباد، ازگله، دشت ذهاب، چم زرشک، ریجاب و دیره احداث شده است.
این مسئول از کاهش و کنترل مشکلات روانی، افسردگی و استرس پس از حادثه و همچنین افکار خودکشی در مناطق زلزله زده توسط حضور نیرو‌های محب و اوؤژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان دیگر خدمات بهزیستی در مناطق زلزله زده را تحویل ۶۳۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله زده به آن‌ها و اتمام واحد‌های مسکونی مددجویان زلزله زده روستایی تا پاییز امسال وحمایت از ۱۱۸ معلول جدید که ۲۳ نفر ضایعه نخاعی هستند، ۱۴ کودک بی سرپرست در نزد بستگان و ۱۸۸ زن بی سرپرست در مناطق زلزله زده عنوان کرد.
 
انتهای پیام/پ

تحویل واحدهای مسکونی به زلزله ز دگان

برچسب ها: بهزیستی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.