سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سفیر روسیه در آمریکا درباره تجاوز به سوریه

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا به واشنگتن درباره «حمله غیرقانونی علیه سوریه» هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا، به واشنگتن درباره «حمله غیرقانونی علیه سوریه» هشدار داد و اعلام کرد مسکو نگران تهدیدات واشنگتن در خصوص حمله به سوریه است.

آنتونوف گفت: «ما نگرانی های خود را درباره علائمی که حاکی از آماده سازی آمریکا برای حملات جدید به سوریه به بهانه استفاده ادعایی از سلاح های شیمیایی است ابراز کرده ایم. چنین اقدامی برای ما نگران کننده است.»

سفیر روسیه در آمریکا ادعای واشنگتن در خصوص استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی را بی اساس خواند. او همچنین حمله علیه سوریه را با طرح این ادعا [استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی] غیرقانونی دانست.

آنتونوف پیشتر لفاظی های آمریکا در مورد استفاده از سلاح های شیمیایی توسط دولت دمشق را علامت واشنگتن به سازمان های تروریستی مانند کلاه سفیدها برای ایجاد تحرکات در سوریه اعلام کرد.

وزارت دفاع روسیه نیز در مورد حملات از پیش برنامه ریزی شده آمریکا به سوریه با بهانه استفاده دولت دمشق از تسلیحات شیمیایی هشدار داد.

در تاریخ 21 اوت، مقامات دولت های انگلیس، فرانسه و آمریکا اعلام کردند هرگونه استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط دولت سوریه را پاسخ خواهند داد. یک روز پس از این اعلامیه، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد اگر دولت سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کند آمریکا به شدت پاسخ خواهد داد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.