سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بمناسبت هفته دولت

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ شهید کارمند شهرستان خوی

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ شهید کارمند شهرستان خوی بمناسبت هفته دولت در حسینه شیخ نوایی خوی برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ شهید کارمندی شهرستان خوی بمناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، اعضای شورای اداری و عموم کارمندان دولت و مردم در حسینیه شیخ نوائی برگزار شد.

در این مراسم سید محمد عابدی ضمن تبریک هفته دولت، عید سعید غدیرخم و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر به پایداری نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: با حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه، از پرچم جمهوری اسلامی که نماد آزادی و ادامه بیرق حضرت ابوالفضل (ع) و نهضت عاشورا می‌باشد صیانت خواهیم نمود تا این امانت را به صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: با تأسی از شهید رجائی که اسوه اخلاق، ایمان و صبر می‌باشد کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر خواهند داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: پس از ناکامی دشمن در عرصه نظامی و موفق نشدن در هجمه فرهنگی، اجتماعی و معنوی، استکبار جهانی در رأس آن آمریکا با فرماندهی وزارت خزانه داری این کشور جنگ اقتصادی گسترده‌ای علیه کشورمان آغاز کرده است تا با ایجاد شکاف بین مردم و نظام و نا امنی روانی به اهداف خود برسند که با حضور مردم در صحنه و اتحاد این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

وی احتکارکنندگان اقلام ضروری مردم را به ستون پنجم دشمن تشبیه کرد و افزود: در روز‌های گذشته با احتکارکنندگان اقلام ضروری مردم برخورد قاطع نمودیم و به مردم این اطمینان را میدهم که در بازار هیچگونه کمبود وجود ندارد و با گران فروشان برخورد جدی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.