سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی به ایستگاه آخر رسید

آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اختتاميه هفدهمين جشنواره بين المللى نمايش عروسكى تهران مبارك به دبيرى مرضيه برومند امشب  چهارشنبه هفتم شهريور ماه در تالار وحدت برگزار شد.

مراسم با حضور هنرمندان سرشناس نمايش عروسكى، شركت كنندگان جشنواره و اهالى رسانه پس از پخش تيزر جشنواره و خوش آمد گويى و تبريك عيد غدير توسط مرضيه برومند، دبير جشنواره به طور رسمى آغاز شد.

برومند از شهردارى، كانون پرورش فكرى كودكان، آموزش و پرورش، صدا و سيما، انجمن سينماى جوان و صالحى، وزير فرهنگ و ارشاد، تمامى هنرمندانى كه از كشور هاى مختلف حضور پيدا كردند، از ستاد جشنواره و اهالى رسانه براى پوشش خبرى و تمامى افراد و سازمان هايى كه جشنواره را در اين راه كمك كردند تشكر صميمانه اى كرد.

مرضيه برومند با اشاره به اينكه جشنواره عروسكى رقابتى نيست، گفت:  من از دوره قبل با اصرار هادى حجازى فر  تصميم گرفتم که جايزه و تنديس به نمایش ها اهدا کنیم.

لاله اسكندرى اجرای اختتامیه هفدهمين جشنواره بين المللى نمايش عروسكى تهران را بر عهده داشت و مبارک با اجراى ترانه آسمون عروسك ها آبيه و با گروه موسیقی شرنگ در اختتامیه حضار را همراهى كردند و در ادامه برنامه از وحيد خسروى،يكى از كارگردان هاى نمايش عروسكى در جشنواره به پاس فعاليت هایش براى كودكان زلزله زده كرمانشاه ،فرشته ابراهيمى به پاس فعاليت هایش در زمينه نمايش عروسكى ، زهرا صبرى، كارگردان پيشرو تئاتر (از سوی مرضیه برومند به عنوان لژیونر عروسکها نام گرفت) و در جشنواره هاى خارجى حضور داشته  ،على رمضانى مديركل فرهنگى آموزش و پرورش تقدير شد.

هفدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک به دبیری مرضیه برومند به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.