سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: در روز عید بزرگ غدیر خم با همکاری هنرمندان واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی و نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین کارگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سیعد و بزرگ غدیر خم و با اشاره به برگزاری جشن این عید در تمام شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر اظهار داشت: مراسم جشن عید غدیر در قالب ۶۰ ویژه برنامه در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان دانست و افزود: در این ایام در ۳۸ شهر و ۲۷۰ روستای استان عید امامت و ولایت برگزار شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر بازسازی واقعه غدیر را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و گفت: در روز عید بزرگ غدیر خم با همکاری هنرمندان واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی و نمایش داده می‌شود.

کارگربا اشاره به اطعام مردم در روز عید سعید غدیر بیان کرد: اطعام ۵۰۰ روزه‌دار، تکریم سادات و ایتام و برگزاری جشن در مصلی بوشهر ساعت ۱۱ فردا از جمله برنامه‌های عید سعید غدیر در بوشهر است.

وی با بیان اینکه جشن شادی در مساجد و سواحل استان بوشهر برگزار می‌شود از پخت ۵ هزار پرس غذا در کنار مصلی بوشهر خبرداد و تصریح کرد: اطعام ۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد و اعزام ۴۰ نفر از برترین‌های کنکور به مشهد‌الرضا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این عید سعید است.

انتهای پیام/ م

واقعه غدیر در نقاط مختلف استان بوشهر بازسازی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.